wtorek, 25 kwietnia 2017

KOLEJNE #30 cytatów, które pokochasz


1.
"Ile razy serce może być złamane, aż stanie się nieuleczalne? Ile razy mogę życzyć sobie śmierci? Jak jeden człowiek może spowodować taką szparę w moim istnieniu? Żyję między okresami otępienia i niewyobrażalnym bólem w ciągu – godziny? Godzina wydaje się być dniem, dzień wydaje się być tygodniem. Chcę żyć, a potem chcę umrzeć. Chcę płakać, a potem chcę krzyczeć"

2.
"Życie zawsze idzie dalej, nawet jeśli musi cię ciągnąć za sobą kopiącą i krzyczącą"

3. 
"Chcesz mojej rady? Zastanów się głęboko, zanim zaczniesz okłamywać ukochaną osobę, bo pewnego dnia rozejrzysz się dookoła i zobaczysz jedynie zgliszcza – ruiny życia, które chciałeś mieć, tragedie osób, które darzyłeś uczuciem, zniszczonego siebie."


4.
"Wiesz dobrze, że nie da się żyć bez ponoszenia konsekwencji własnych decyzji, tak samo jak nie da się żyć bez patrzenia za siebie. Zawsze będziesz wspominał, zawsze będziesz rozpamiętywał. Wielka miłość, która odeszła… Pamiętasz jeszcze, co czułeś, gdy znikała? Ja czuję to cały czas. Zniszczyłem wszystko. Mam już dosyć tych bezsennych nocy, kiedy analizuję, co się stało. To nie miało prawa się wydarzyć! Ile razy wypowiadałeś w myślach to zdanie? Nawet raz to za dużo. Dla mnie te słowa to już niemal modlitwa."

5.
"Ktokolwiek mówi, że nie ma wyboru, jest po prostu zbyt leniwy, by zacząć decydować sam za siebie."

6.
"Czasami się zastanawiam, czy przypadkiem coś jest ze mną nie tak. Być może za dużo czasu spędzam w towarzystwie moich bohaterów literackich i, co za tym idzie, moje ideały i oczekiwania są zdecydowanie zbyt wysokie."

7.
"Nigdy nie wiemy, kiedy nasz życie zmieni się nieodwracalnie. Bez ostrzeżenia. Co więcej, zwykle wszystko zaczynało się spokojnie i niepozornie."

8.
''Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać. Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić. Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać. Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz.''

9.
"Jeśli zakochasz się w innej osobie, to znaczy, ze ta, która do tej pory kochałeś, nigdy nie miała być twoja na zawsze."

10.
"Miłość to dziwna sprawa. Pojawia się znikąd. Nie ma w niej logiki. Nie da się jej zmierzyć. To mieszanka uczuć i pasji, połączenie niebezpieczne, podsycająca miłość... ale również nienawiść.
Mimowolnie poznałem oba i jestem już ekspertem."


11.
"A że Pan Bóg ją stworzył, a szatan opętał, 
Jest więc odtąd na wieki i grzeszna, i święta, 
Zdradliwa i wierna, i dobra i zła, 
I rozkosz i rozpacz, i uśmiech i łza... 
I anioł i demon, i upiór i cud, 
I szczyt nad chmurami, i przepaść bez dna. 
Początek i koniec - kobieta - to ja."

12.
"Pewien mądry człowiek powiedział kiedyś: „Nie da się odnaleźć miłości tam, gdzie jej nie ma, ani ukryć jej tam, gdzie naprawdę istnieje”. Pomyśl o tym."

13.
"Kto czyta - żyje wielokrotnie, kto zaś z książkami obcować nie chce, na jeden żywot jest skazany."

14.
"W życiu wszystko ma swój zmierzch. Tylko noc kończy się świtem."

15.
"Kiedy znajdujesz miłość, to ją bierzesz. Chwytasz obiema rękami i robisz co w swojej mocy, żeby jej nie puścić. Nie możesz tak po prostu od niej odejść i oczekiwać, że będzie trwać, dopóki nie będziesz na nią gotowa."

16.
"Jeżeli Bóg wymyślił nam twarze, to czy się śmiał, gdy stworzył mnie? Czy stworzył nogi, które nie chodzą, i oczy, które widzą źle Czy kręci loki na mojej głowie, tworząc z nich dziką burzę? Czy zatyka uszy głuchemu, robiąc to wbrew ludzkiej naturze? Czy mój wygląd to przypadek, czy okrutne zrządzenie losu? Czy mogę obwiniać Go za to, czego u siebie nie znoszę? Za wady, które mnie prześladują w najgorszych snach, Za brzydotę, której nie znoszę, za nienawiść i za strach? Czy czerpie z tego jakąś przyjemność, że wyglądam aż tak źle? Jeżeli Bóg wymyślił nam twarze, to czy się śmiał, gdy stworzył mnie?"

17.
"Za swoje błędy trzeba płacić. Za cudze także." 

18.
"Bolało już samo patrzenie na nią. Bolało też kiedy jej nie widział. Bolało, kiedy o niej myślał. I kiedy starał się nie myśleć. Ale co było trudniejsze, żyć bez niej czy z nią?"

19.
"- Wiesz, co powiadają. Rozstania sprawiają, że serce staje się bardziej czułe.
- Jeżeli moje serce staje się jeszcze bardziej czułe, to wyskoczy z mojej piersi i wskoczy do twojej."


20.
"Najlepsze kłamstwa to te najbliższe prawdy."

21.
"Zastanawiałam się, w jaki sposób moje serce może być
jednocześnie tak lekkie od szczęścia i ciężkie od miłości."


22.
"Nie mów mi, że niebo jest granicą, skoro są ślady stóp na księżycu."

23.
"Nie widziałam cię już od miesiąca
I nic. Jestem może bledsza,
Trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
Lecz widać można żyć bez powietrza! "


24.
''Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać. Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić. Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać. Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz.''

25.
"Nie musisz walczyć o serce dziewczyny. Wystarczy że o nie poprosisz."

26.
"Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka."

27.
"Muzyka bardzo pomaga. 
Słuchanie o bólu innych przypomina mi, że nie jestem jedyną osobą, która cierpi w życiu. Nie jestem jedyną osobą, która kochała kogoś, kto nie kochał jej na tyle, żeby o nią walczyć."


28.
"Dzisiaj czuję się jak C w CH. Niesłyszalna."

29.
"Uczeni wyliczyli, że jest tylko jedna szansa na bilion, by zaistniało coś tak całkowicie absurdalnego. Jednak magowie obliczyli, że szanse jedna na bilion sprawdzają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć."

30.
"Nigdy wcześniej nie widziałem takiego spojrzenia (...) Nie bała się mnie. Bała się „tego”. Tej samej rzeczy, która tak mnie ściska i całego mnie opętała. Każda komórka w moim ciele wręcz buzuje świadomością. Każdy centymetr mojej skóry jest przytomny. Moje mięśnie są naładowane, dokładnie jak wtedy, gdy przygotowuję się do walki. Tyle, że nie jestem gotowy do walki. Jestem gotowy na swoją partnerkę.
Boże, dopomóż jej."


Ktoś dotrwał do końca?




 Dziewczyna o papierowym sercu...

6 komentarzy:

  1. Cytat 24 cudowny!!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże bliski mi jest cytat nr 6 :D A nr 8 jest po prostu piękny, gdzieś się już z nim zetknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥ tak... szóstka wygrywa, a ósemka to Szekspir

      Usuń
  3. Wszystkie numery mają to coś! Piękne ♥
    4 i 6 aaaaa, świetne są..

    OdpowiedzUsuń