wtorek, 6 czerwca 2017

#Co robiłam w maju?

Czyli podsumowanie miesiąca...

To moje pierwsze tego typu zestawienie, dlatego bez żadnej pompy. W maju pisałam również maturę, dlatego i tak dziwię się, że poszło mi tak dobrze z czytaniem. 

Oto książki jakie nabyłam i przeczytałam w maju: 



♥ Dla niej wszystko - Alexa Riley 
♥ Mleko i miód - Rupi Kaur
 (którego nie ma na powyższym zdjęciu, bo pożyczyłam koleżance)



Przeczytałam również: 
♥ całą serię "Ten mężczyzna" - J.E. Malpas
Razem 6 książek - po trzeciej okazała się dla mnie prawdziwą męką i horrorem, ale powiedziałam sobie: "Przeczytałaś tyle stron tylko po to, by nie dowiedzieć się, jak to wszystko się kończy?". Jestem z siebie dumna, że dotrwałam do ostatniej strony. 

oraz

♥ Tylko w mojej głowie - Sharon M. Draper
 Poruszającą opowieść o jedenastoletniej Melody, która pragnie, by ktoś ją wysłuchał. Książka jest blisko mojemu sercu, dlatego możecie spodziewać się dłuższej recenzji.



~.~  

Tak się składa, że mamy już czerwiec, więc za dosłownie kilka dni minie okrągły rok, od kiedy jestem tutaj z Wami. 
Więc...
Dziękuję Wam za każdą przeczytaną recenzję, za każde miłe słowo w komentarzach, za to, że po prostu jesteście. 
Kocham was!
...i mam skrytą nadzieję, że zostaniecie ze mną na kolejny rok.


Na sam koniec chciałabym Was zapytać, jak wam minął maj?
Czytaliście coś ciekawego?

Dziewczyna o papierowym sercu... 

29 komentarzy:

  1. Ja to zawsze coś ciekawego czytam :P Confeess również znalazło się w tamtym miesiącu na mojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W maju przeczytałam sporo ciekawych książek . Początek miesiąca był iście tragiczny ale końcówka powaliła mnie na kolana (zapraszam do mnie na recenzje). Rok to już sporo czasu, życzę szczęścia w blogowaniu i owocnych następnych lat
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo czytelniczych przygód udało Ci się w maju zaliczyć. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! :D
    Confess już mam, ale nie wiem, kiedy uda mi się przeczytać :/

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mleko i miód oraz Przyrodni brat czekają juz na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę kolejnego udanego roku, a nawet jeszcze lepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wynik osiągnęłaś w maju, więc szczerze gratuluję ;-) I życzę równie zaczytanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę podobnie dobrych wyników. ♥

      Usuń
  8. Świetny wynik, czekam na recenzję 'Tylko w mojej głowie'!
    Zapraszam do mnie, też jest krótkie podsumowanie i nie tylko :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic nie czytałam z twojej listy. Confess jest w pozycji do przeczytania, tak samo jak Przyrodni Brat. A w tym momencie czekam na Mleko i Miód. Mam nadzieję, że matura poszła dobrze.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też pisałam maturę w maju, dlatego moje wyniki czytelnicze są tragiczne, ale mam nadzieję, że teraz kiedy mam więcej czasu, w końcu nadrobię książkowe zaległości! Confess właśnie czytam, jestem też w połowie tomiku Mleko i miód, także w czerwcu powinny pojawić się moje opinie :) Gratuluję też prawie roku! U mnie w sierpniu wybije drugi roczek, a ja się zastanawiam, kiedy to zleciało...

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko leci...
      Sama się zdziwiłam, że to już rok!
      Czekam na Twoją opinie o poezji Kaur.

      Usuń
  11. Świetny wynik!
    Uwielbiam "Confess" - jak na razie podobał mi się najbardziej z książek Hoover :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi!
    I just have seen your blog and I am following u, I hope u can visit mine and follow me if u like.
    Great post!
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny wynik :) mi zaczyna się sesja, więc trochę kiepsko z czasem, ale zawsze znajdę chwilę, aby poświęcić ją książce :)
    Sympatyczny blog, dodałam do obserwowanych:)

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszej blogowej rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Świetny wynik czytelniczy. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wynik ja bym bardzo chciała przeczytać confess mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie czytam "Confess" :)
    Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję udanego miesiąca. Ja osobiście nie robię już podsumowań, bo nie mam na to czasu, ale maj mi się udał :D. Życzę udanego czerwca!
    Pozdrawiam! i zapraszam
    http://polecam-goodbook.blogspot.com/2017/06/bez-ciebie-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Confess, bo jak nie lubię Hoover, to ta książka jest pięknie wydana, i ma obrazki! <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń