środa, 2 sierpnia 2017

#PREMIERY SIERPIEŃ 2017



Troszczę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu, więc chyba trzeba się spiąć i zaprzestać tego wakacyjnego leniuchowania...
Także wracam do was z naładowanymi akumulatorami i gorącymi premierami sierpnia.

Jeśli ktoś czytał moje poprzednie wpisy tego typu, to wie, że za każdym razem wybierałam - a raczej ktoś wybierał za mnie - dzień, w którym był prawdziwy ogrom cudownych nowości książkowych.
Niestety w tym miesiącu osobiście nie mam takiej daty. Oczywiście, mamy przecież 17 sierpnia, który obfituje premierami, ale niestety większość nie jest dla mnie lub nie są na wysokiej pozycji na mojej prywatnej liście #mustread.

Ale koniec z tą moją bezsensowną paplaniną... Zapraszam na kilka sierpniowych premier, których nie mogę się wprost doczekać.

CO? DLACZEGO? I KIEDY? ↓↓↓


Guillaume Musso - Dziewczyna z Brooklynu ~ 02 SIERPNIA

♥ Chyba każda prawdziwa maniaczka romansów kojarzy nazwisko tego autora. Czy tylko ja nie czytałam jeszcze żadnej jego książki? Zacznę więc może od niej, bo dzięki opisowi widniejącemu na czwartej stronie, ta premiera wydaje się bardzo wciągająca i godna zawieszenia na niej oka.
♥ Doskonale pamiętam ten moment: stoimy nad brzegiem morza, patrząc, jak zachodzące słońce rozświetla horyzont. Wtedy Anna zapytała: „Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś naprawdę złego?”. Co mogłem odpowiedzieć? Anna była kobietą mojego życia. Za trzy miesiące mieliśmy się pobrać. Oczywiście, że ją kochałem, niezależnie od tego, co zrobiła. Tak przynajmniej myślałem, gdy ona gorączkowo szperała w torebce i wręczała mi zdjęcie, mówiąc: „Oto, co zrobiłam”. Patrzyłem oszołomiony na jej sekret i wiedziałem, że nasz los odmienił się bezpowrotnie. Zszokowany, odszedłem bez słowa. Kiedy wróciłem, było już za późno – Anna zniknęła. Od tamtej chwili wciąż jej szukam.
 Raphaël jest wziętym pisarzem. Od kilku miesięcy spotyka się z Anną, która pracuje jako stażystka na pogotowiu w paryskim szpitalu, gdzie oboje się poznali. Podczas romantycznej podróży na Lazurowe Wybrzeże Raphaël, którego męczy tajemniczość Anny, przypiera ją do muru pytaniami o jej przeszłość. Po burzliwej kłótni dziewczyna opuszcza ukochanego i wraca do Paryża. Raphaël jedzie za nią. Na miejscu okazuje się, że dziewczyna znikła. Raphaël wraz z najbliższym przyjacielem, emerytowanym inspektorem policji, zaczyna jej szukać. Poszukiwania okazują się dużo bardziej skomplikowane, niż obaj początkowo myśleli. W wyniku prywatnego dochodzenia wychodzi na jaw, że Anna nie jest wcale tą osobą, za którą się podawała. Kobieta znalazła się w wielkim niebezpieczeństwie z powodu swojego udziału w nierozwiązanej sprawie sprzed dziesięciu lat.


Abbi Glines - Uwiedź mnie ~ 09 SIERPNIA 

♥ Druga seria tej autorki (tzn. Rosemery Beach) podbiła moje serce, a w szczególności jej piąty i szósty tom. Przeczytam każdą książkę - i mam namyśli KAŻDĄ - która wyjdzie spod pióra Abbi. Ale minie jeszcze troszczę czasu zanim wezmę się za "Uwiedź mnie". Na razie muszę skończyć wyżej wymienioną serię, a jestem dopiero przy części 11.  
♥ Jason nie chce żyć w cieniu swojego brata, Jaxa, gwiazdy rocka. Ucieka więc do Sea Breeze w Alabamie, by zerwać z dotychczasowym życiem i znaleźć zasłużony odpoczynek. Jednak spotkanie niegrzecznej dziewczyny, znanej w okolicy ze swoich kontrowersyjnych zachowań, nie było w jego planach… Jako nowa para w Alabamie cieszą się namiętną zabawą, zapominając o dotychczasowych problemach. Do czasu, gdy Jason przekonuje się, że Jax nie jest jedyną osobą, która potrafi zniszczyć mu życie.


MMA Fighter. Przebaczenie, Vi Keeland ~ 11 SIERPNIA 

♥ Ostatnio mam prawdziwego hopla na punkcie romansów z elementami sportu. Nie wiem, co w nich takiego jest, ale "wchodzą" mi jak nóż w masło.
♥ Trzeci tom ekscytującej trylogii z zawodnikami MMA w roli głównej. Podobno jeżeli facet jest szarmancki w towarzystwie, to w sypialni wychodzi z niego prawdziwy ogier. Jax Knight, wysportowany zawodnik MMA, jest tego doskonałym przykładem. Publicznie jawi się jako kulturalny mężczyzna o ujmującym stylu bycia. Jednak w łóżku pokazuje prawdziwą naturę – nieszczędzącego sprośności playboya. Lily St. Claire to córka legendarnego zawodnika „Sainta”. Młoda kobieta doskonale wie jak dominujący i zaborczy są to mężczyźni, gdyż sama prowadzi sieć klubów MMA. Choć zdaje sobie sprawę, że powinna trzymać Jaksa na odległość, nie jest w stanie przejść obok niego obojętnie. Ten oszałamiająco przystojny i świetnie wychowany absolwent prestiżowej uczelni przyciągnął jej uwagę od pierwszej chwili. Czyżby był inny niż wszyscy? Czy powinna chodzić na randki tuż po trudnym rozstaniu? Czy jej były facet tak po prostu się na to zgodzi?


Kathryn Ormsbee - Milion odsłon Tash ~ 16 SIERPNIA 

♥Tę historię przeczytałam już jakiś czas temu (LINK DO RECENZJI), ale przypominam o nadchodzącej premierze, bo książka jest warta przeczytania. Jeśli podobała wam się twórczość Rainbow Rowell i jej książka pt. "Fangirl" to ta pozycja może przypaść wam do gustu. 
♥Natasha, zwana Tash, to prawdziwa fangirl. Uwielbia czytać, a jej ukochany pisarz to Lew Tołstoj. Jej pokój wypełniają cytaty z jego książek i plakaty. Jest też vlogerką. Na jednym ze swoich kanałów na podstawie „Anny Kareniny” Tołstoja tworzy wraz z paczką przyjaciół serial internetowy „Nieszczęśliwe rodziny”. Pewnego dnia Tash nie może uwierzyć własnym oczom: liczba subskrybentów jej kanału na YouTubie rośnie w błyskawicznym tempie. I zaczyna się: GIF-y, fanarty, szaleństwo na Twitterze, ciągły przyrost followersów… Pisze do niej nawet Thom Causer, jeden z najseksowniejszych youtuberów, prosząc o numer telefonu, bo chce ją lepiej poznać. Nominacja do najważniejszej nagrody vlogerów staje się dla niej ukoronowaniem ciężkiej pracy. Jednak wraz z rosnącą liczbą odsłon swojego kanału dziewczyna poznaje też samą siebie. Czy znajdzie odwagę na miłość w realu? Czy razem z przyjaciółmi udźwignie ciężar sławy? Oto utrzymana w duchu „Fangirl” oraz „Girl Online” opowieść o internetowej sławie, vlogowaniu i życiu, które zna każdy nastolatek. „Milion odsłon Tash” to powieść wypełniona humorem i celnymi spostrzeżeniami dotyczącymi dorastania, którą pokochasz od pierwszej strony i będzie to miłość z wzajemnością.


 Michael Palmer, Daniel Palmer - Trauma ~ 17 SIERPNIA 

♥ Już kiedyś pisałam, że patologie - szczególnie te psychiczne - to mój konik. Cóż więcej...? Opis książki mówi sam za siebie. 
♥ Doktor Carrie Bryant jest rezydentką na oddziale neurochirurgii uznanego bostońskiego szpitala. Kiedy mordercze tempo pracy owocuje popełnieniem groźnego błędu, lekarka rzuca rezydenturę. Jej nowy cel życiowy to pomóc bratu, weteranowi wojennemu Adamowi, uwolnić się od zespołu stresu pourazowego. Tymczasem w ośrodku zdrowia dla weteranów, z którym zaczyna współpracę, dzieją się dziwne rzeczy. Carrie zagłębia się w labirynt korupcji i morderstw i choć może przypłacić to życiem, za wszelką cenę próbuje rozwikłać zagadkę tajemniczego znikania jej pacjentów…




A jakie są wasze typy na ten miesiąc? Chętnie je poznam!

Dziewczyna o papierowym sercu...

15 komentarzy:

  1. Zarówno pierwszy tytuł jak i "Milion odsłon Tash" mam na oku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z sierpniowych nowości najbardziej jestem zainteresowana "Dziewczyną z Brooklynu" i "Dance, sing, love. Miłosny układ" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Musso, więc i po tą książkę sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Uwiedź mnie" bym przeczytała, ale najpierw chcę zacząć od pierwszego tomu, a trochę minie zanim dojdę do tego XD :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  5. Milion odsłon Tash chętnie przeczytam. Oprócz tych wymienionych przez Ciebie głośno jest również o premierze Fałszywego pocałunku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle dobrego słyszałam o książkach z cyklu MMA Fighter, że chyba muszę się zabrać za czytanie! Oczywiście interesuję mnie też "Dziewczyna z Brooklynu" oraz "Milion odsłon Tash" ♥ Tyle książek do przeczytania, a tu już został miesiąc wakacji :/ Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią sięgnę po nową książkę Guillaume Musso. Mam nadzieję, że się nie zawiodę;) Reszta jakoś niespecjalnie mnie pociąga

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawe rzeczy wybrałaś :d

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na bez uczuć i milion odsłon Tash i nie mogę się doczekać aż je przeczytam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. To są premiery, które bardzo chętnie przeczytam. Zapewne późno, bo mam sporo zaległości, ale przeczytam.
    pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Milion odsłon Tash" mnie bardzo intryguje. Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu poznać twórczość Vi Keeland.

    OdpowiedzUsuń
  13. O, nowa książka Palmera może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, same perełki. Tylko niech mi ktoś zdradzi sekret, jak wydłużyć dobę :)
    Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  15. "Milion odsłon Tash" przeczytałam i spodobało mi się. Lekka, idealna na wakacje. :) Jeszcze nic nie przeczytałam spod pióra Abbi Glines, ale interesuje mnie ta autorka, bo jej powieści są zachwalane.
    Pozdrawiam, Hayles z Our books. Our love

    OdpowiedzUsuń