poniedziałek, 11 września 2017

#2 LBA


Za nominacje do mojego drugiego już LBA dziękuję Book Case Lover.
Zapraszam na moje odpowiedzi. :) ♥

1.Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?

♥ Uwielbiam seriale. Czasami nawet bardziej niż filmy, ale nie oglądam telewizji już od trzech lat i chyba dobrze zrobiłam, bo coraz więcej w niej paradokumentalnych seriali, które nie są zbyt... mądre. Od jakiegoś czasu oglądam od początku CSI i Dr. Hausa. A z nowszych... przeżywam ogromną fascynacje dotyczącą Shadowhunters - jak pewnie co 3 osoba. 
W końcu po co spać, skoro można oglądać seriale?  

2.Wolisz okładki filmowe czy oryginalne?

♥ Jeszcze jakiś czas temu nie zastanawiałam się zbytnio nad sprawą okładek, ale teraz... teraz z czystym sumieniem przyznaję, że wole o wiele bardziej oryginalne okładki. Po prostu chyba bardziej doceniam prace grafików. Szczególnie tych polskich.

3.Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga i bookstagrama?

♥ Hmm... z dnia na dzień coraz więcej, ale nie liczę go, bo łączy się on z przyjemnością. Czytanie jest związane z prowadzeniem bloga, ale czy można uznać to tylko za pracę?


 4.Ulubiony gatunek książkowy?

♥ Kocham New Adult i sądzę, że to tak szybko się nie zmieni. Lubię czytać o problemach młodych bohaterów. W końcu jestem w podobnym wieku. Mój blog krąży wokół książek o tematyce kobiecej i jak na razie nie zamierzam zmieniać jego klimatu, ale kobieta zmienną jest... 

5.Polscy czy zagraniczni autorzy?

♥ Myślę, że wolę zagranicznych autorów. Piszą jakoś... płynniej, tworzą taką specyficzną otoczkę wokół historii... nie wiem jak to nazwać... a po drugie: nienawidzę, gdy w książce występują polskie imiona. Mam do nich jakąś awersje. Brrr...

6.Ile książek masz w swojej biblioteczce?

♥ Za mało. ;)
Taak...
O wiele za mało!

7.Czy widzisz swoją przyszłość związaną z książkami?

♥ Tak, właśnie dostałam się na studia związane z edytorstwem i wydawnictwem. Może się czegoś nauczę. ;p
Zobaczymy za trzy lata, co z tego wyjdzie...

8.Lubisz czytać biografię?

♥ Niestety nie, ale kocham się dowiadywać o rzeczach, które niekoniecznie znajdują się w książkach. Takie perełki - informacje dodatkowe, które sprawiają mi radość; o autorach, książkach, wokalistach i ich piosenkach itp. 

9.Jaki kolor okładek dominuje w twojej biblioteczce?

♥ Uwielbiam białe okładki, ale niestety dominuję u mnie kolor czarny. ;/

10.Lubisz pożyczać komuś książki czy jednak niekoniecznie?

♥ Pożyczam książki i to nawet często, ale niestety robię to z bolącym sercem. Strasznie złoszczę się jak wracają po terminie i najczęściej pogniecione. (Jak można gnieść książkę?!) Ale mam kilka osób, które starają się je szanować - takim udostępniam swoją biblioteczkę z uśmiechem na twarzy. 

Było troszkę o mnie - teraz troszkę o innych!

Do odpowiedzi na moje pytania nominuję: 
Truskaweczka
Ver.reads
Krucze Gniazdo


♥ Uwaga! 

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
2. Ulubiony ship? 
3. Czy posiadasz książkę, którą mogłabyś czytać co roku... do końca życia i nie miałbyś jej dość? 
4. Temat rzeka, ale czego nienawidzisz w oprawie książki?
5. Książka tak zła, że aż dobra, czyli książka, która jest kompletną katastrofą, a jednak ją polubiłaś.
6. Okładka, która podbiła Twoje serce. 
7. Nie wyobrażam sobie czytania bez muzyki. Czy odkryłaś ostatnio jakąś fajną piosenkę dzięki książkom. 
8. Jaki wątek w książce kompletnie do Ciebie nie przemawia? 
9. Ukochana autorka lub ukochany autor.
10. Jeśli nie czytasz, to co robisz dla relaksu? 

Liczę na Wasze odp.. Podsyłajcie linki. 

Dziewczyna o papierowym sercu...





13 komentarzy:

  1. Jestem bardzo zdziwiona tym, że mnie nominowałaś. Trochę boję się odpowiedzi na Twoje pytania, gdyż jestem osobą bardzo skrytą, ale oczywiście odpowiem, gdyż jestem Ci wdzięczna za wyróżnienie. To miłe z Twojej strony.
    Widzę, że bardzo lubisz seriale. Mnie jakoś z nimi nie po drodze. Podobnie jak Ty nie cierpię, gdy w literaturze pojawiają się polskie imiona. Ciekawe z czego wynika to uprzedzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiona? Dlaczego?
      Wiem, że jesteś skryta, bo śledzę Twojego bloga, ale dlatego też chciałabym dowiedzieć się coś więcej.
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  2. O, ciekawe odpowiedzi i z wieloma się utożsamiam.
    pozdrawiam,
    https://polecam-goodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam New Adult! Te powieści zawsze mnie wciągają i miło spędzam z nimi czas :) Są niewymagające, ale naprawdę je uwielbiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super odpowiedzi. Też tego nie rozumiem jak można gnieść książki! Mi kiedyś niechcący się pogniotła to prawie płakałam ;/ Kurde.. Do dziś jestem na siebie zła! Zazdroszczę studiów. :) A polskie imiona to irytacja taka, że brak słów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jak jedną książkę ubrudziłam, to pół godzinny ją przepraszałam... i w tym momencie koleżanka weszła do pokoju. Popatrzyła na mnie, podniosłą ręce do góry i powiedziała: "Nie chcę wiedzieć, co robiłaś, albo co jej zrobiłaś".

      Usuń
  5. Czytałam już niejedną polską książkę świetnie napisaną, np. Zabłądziłam - New Adult naprawdę wspaniałe. Wcześniej zaczytywałam się w chociażby Pamiętniku nastolatki. Też cierpię, gdy ludzie oddają pogięte książki, albo co gorsze, brudne od jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 1 gratuluje dostania się na studia:)
    A po 2 też wolę oryginalne okładki i mam za mało książek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Pod względem seriali i książek jesteś dość podobna do mnie :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio koleżanka zwróciła mi książkę, którą jej pożyczyłam. To straszne w jakim stanie mi ją oddała :( Nie lubię czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele lepsze są okładki oryginalne... Szczególnie jeśli chodzi o pierwotne wydania, w oryginalnym języku autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uważam, że mam za mało książek w mojej biblioteczce, ale to chyba każdy tak mówi kto kocha czytać.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń